Friday, October 10, 2008

Aku TAK SUKA..

General

  1. Orang yang tak makan saman - dah tau benda tu salah tapi wat gak..
  2. Orang yang suka jaga tepi kain orang lain - concern tak apa, jangan la kecoh sangat weh...
  3. Orang yang suka paksa aku - ingat aku apa nak paksa2????
  4. Orang yang berfikiran sempit - jangan jadi katak bawah gelas laa...otak ada,mata nampak tapi fikiran sempit..think +ve sket..takkan nak samakan diri ngan haiwan kot..akai ada maaaa..
  5. Orang yang dah bertunang/berkahwin tapi nak tambah koleksi - agak sengal di situ..larat ke weh nak layan banyak2..dah bosan ngan Si DIA (tunang/bini/laki), lepaskan la..:-p
  6. Orang yang lupa diri - nak bangga pon agak2 la wehhh...
  7. Orang yang pentingkan diri sendiri - agak2 la nak pentingkan diri pon..kita bukan selalu senang..time ko susah tau la nasib ko..
  8. Orang yang menumpang kesenangan/kegembiraan di atas kesedihan orang lain - manusia apa la macam nie..

Membe

  1. Orang yang tikam membe dari belakang - orang macam nie, aku hilang kawan pun tak apa..
  2. Orang yang kaitkan family aku - BODOH manusia nie..memang cari masalah BESAR!
  3. Orang yang hanya membe atas "nama" saja - kita je asyik call/msg dia/mngadu masalah xleh jadi gak...hahah..a lot of people like this..:-p aku pon wat gak tapi pada orang yang buat aku..jahat di balas jahat k..NO MERCY
  4. Orang yang cari masalah ngan aku - aku tau la ko nak jadi aku, jangan la dengki dude..i know ur life sux..hahaha:-p
  5. Orang yang cakap belakang - hoi..cakap je la kat depan2..apesal takot??
  6. Orang yang melebih2 - dah tolong 2 da cukup bagus..usaha la sendiri gak..jangan la nak pijak pale aku plak..terlebey la tue..
  7. Orang pentingkan "BF/GF" dari membe - ko tau ke selama mana BF/GF ko 2 bertahan??pape hal ko mngadu kat membe gak..sedangkan yang berkahwin lagikan bercerai..huhu..

Love Life

  1. Orang yang cari salah aku - ape ko tu baik sangat ke??people make mistakes n learn from em..
  2. Orang yang control aku melebih2 - sorry la, aku bukan binatang peliharaan..
  3. Orang yang suka compare - tak kisah la dari segi ape pon, kalo da tak suka cakap je..pehal lak nak compare..

nanti update lagi...sekian dari luahan hati aku..:-p

2 respon:

D said...

kte sme..
benci perkara2 yg disebutkan..
thx kerana memahami perasaan sesama manusia.

AmY said...

erkkk garangnya!

apesal ko?marah aku ke?

:S