Tuesday, September 1, 2009

Susun cara hidup.

Dah sebulan sem baru start..mungkin lebih...sebab dalam kalendar kolej minggu nie da masuk minggu ke 6 (kalau tak silap la...bukan sorang yang prihatin hal2 kolej...).

Otak aku dan cara hidup aku semakin jauh lari dari erti "belajar"..Aku sorang pelajar, tapi tidak belajar..??? ntahla..sendiri pon tak tahu nak labelkan diri nie sebagai apa..kesedaran sivik nie hanya datang sekali-sekala...sangat jarang oke!

Selalunye aku akan lalai...acapkali menangguhkan kerja..last2 tak buat pon..aishhh..salah satu kelemahan aku yang aku sendiri tak suka..kalau tedo lama tu lain la..favourite! :D

Che Abang kate, hidup mesti maju selangkah setiap hari (hanya ringkasan dari bebelan dia yang berjela2!)..Selagi jantung berdegup, selagi tu la hidup berjalan...bukan masa ke?? hahaha..Seriously, aku memang suck nak manage masa aku sendiri..sapa yang paham aku tu paham la aku nie macam mana..This is one thing that differs me from my fiance..TIME..Sangat2 tak boleh duduk lepak bodoh je..ada je benda yang dia kan buat..sangat suke mengemas oke! hahahha...Mr mama-to-be XD..

Bila la nak susun cara hidup aku nie??? ntah la...sampai bila boleh jawab soalan nie..bersungguh hanya sekejap..:-(

P/s: yang peliknye, sesempoi2 aku pon, keje tetap tip-top..duedate assignments tak penah extend..Dun tell me I'm an under-pressure worker! hanya bile kene pressure aku akan siapkan kerja aku..by hook or by crook (tak pasti ejaan..sangat malas nak cek dict)..

Mau kembali ke alam mimpi lepas bersahur and Blogging

camat bersahur sume..;-)

1 respon:

irskandarzabani said...

yeah..terbaek menyambung mimipi adalah selapas sahur!