Wednesday, February 18, 2009

Memori Kanak-kanak antara yang paling best! PART 1



bersama atok...cucu kesayangan neh!





mase ni atok masih larat oo nak dukung aku...wakwakwak!






Semua orang pasti melalui zaman kanak-kanak sebelum menjadi diri kita yang sekarang..Dari dalam perut Ibu, sampai la kita menjadi diri kita kini bermacam kita telah belajar dan harungi..Tapi aku percaya zaman kanak-kanak aku adalah antara yang PALING BEST untuk di ingati!








Antara sebab dan musabab mengapa aku berkata begitu kerana;








1. tak banyak masalah semasa kecil





(hanya asyik bermain barang mainan dan kuat berjalan!)









2. tak perlu memikirkan banyak benda dan menjadi serabut!





(hanya orang tua yang memikirkan bagaimana nak mencorakkan saya masa itu)









3. tak perlu belajar mencintai dan menyayangi orang lain selain keluarga





(kita tahu yang keluarga sememangnya sayang dengan kita)









4. Tak perlu ada perbalahan dan bertikam lidah!





(seperti yang no 1, hidup masa itu tersangat mudah..life is so simple back then..)





kesimpulannya..aku senang sangat berada di zaman itu..kerana aku amat disayangi oleh keluarga da terlalu banyak berjalan ke sana ke mari..kalo sekarang nak kena buat passport la, visa la, IC la..terlalu leceh untuk menjadi dewasa..not to mention LOVE LIVE..OMG! sungguh mencabar minda dan jiwa!





**apa-apa pun ni la antara koleksi zaman kanak-kanak yang sempat aku cari (sila rujuk gambar-gambar di atas)

nannti akan ditambah lagi sebab internet bodoh sekarang!~