Monday, February 2, 2009

Tolong jangan buat aku marah!

Fuck! lebih kurang jam 5 pagi tadi aku terjumpa sesuatu yang amat TIDAK menyenangkan!

Sebab perkara tu aku tak dapat lagi lelapkan mata sampai sekarang!

aku tau la lelaki sebilangannya tak boleh dipercayai..but why is has to be U?????!

I did lie to U..but, in order to stop that, i just stop anything that makes me lie to u..in such way, I stop messaging with whoever the name is- that u hate so much..! I've DONE that!

Day by day I keep finding something *new* in your handphone..I just need to build up my trust on u back..

bukan maksud aku nak selidik handphone ko..tapi certain times hati ni terdetik nak mengexplore handphone tu..

Kalau la ko nak berahsia dengan aku, then jangan kapel dengan aku..sekecil-kecil zarah perkara tu aku tetap akan share dengan ko...instead u are keeping secrets from me!

DAMN IT HURTS SO MUCH......

wajar kot aku nak jeles dengan boyfriend aku sendiri! unless kita tak ada hubungan pape, then i wont bother my mind n my heart to just THINK about U!

this was what I found..Doesnt matter if u all dun understand..its just for me to remember..

Mr BF : Yo babe, tgh watpe to------to a woman called Zack
-------> (I know her, but she wasnt related to u at all, not even your schoolmate, college-mate ..neither your office-mate! she is just someone that you know from your friend! Plus I was on high fever on that time..and yet u are not telling me anything about this!--It seems that you have deleted what ever msgges u had with her, eventually u missed ONE!)

Mr BF: aku bajet aku sampai pantai pukul 3.45, ko lepak katne? nanti aku datang sana..----
------> (He should be sleeping rite now..or at least what he has told me..the very same day he msg the woman...He was so desperate asking me to go to sleep..I trusted u, asshole! n you LIE to me????? )

now i dun know whether I should trust u anymore...maybe I just WONT trust u anymore..!

3 respon:

n0n0n said...

uish....mmg perit sgt...dlu aku penah kne mcm ni ngan ex aku....skt wooo....tumpang sedih n simpati arr...serta tumpang lalu skali...

AmY said...

banyak-banyak sabar.

lelaki memang tak pernah cukup dengan satu.

kalau dia betul-betul sayangkan kau dia akan tetap dengan kau, datanglah perempuan hebat mana sekali pun, kalau dia betul sayang, kau tak akan hilang dia.

sabar babe

(:

Aeryn said...

Nonon----> sakitkan..??tak tau la nak kate ape..sakit otak pikir..pasni malas nak pikir.

Amy---> Thanx babe..aku hanya tggu saat2 klimaksnya saja..bila sudah melampau and aku da penat pikir, tau la aku ape aku nak buat..

aku tak takot perempuan datang kat dia..kalau dia tak layan tak kan bleh meleret..p lantak la dia, aku malas nak layan..bila da datang JEMU aku nanti not even any goodbye n i'll juz leave him!