Wednesday, February 11, 2009

Tribute pendek buat Mr Farrid..

PART ONE
Terima Kasih kerana begitu baik hati datang ke N.Sembilan..
Hanya kerana ingin meng-install few things di komputer baru Atuk.

Entah kenapa aku rase gambar nie begitu Chomel..huhu, perasaan aku agaknye..
ye la, yang tersayang la katakan...apa saja di lihat chomel..:-)
Walaupun aku secara TAK sengaja mencetuskan pergaduhan antara kami, tapi segalanya kembali jernih tak lama kemudian..
Im really sorry che abg..maaf kerana aku bersikap cemburu yang terlampau hari itu..tapi aku ada reason yang kuat kenapa aku buat perangai..cuma mungkin tak kena masa dan tempat..
so 0-0 ye shayang..
:-p

PART TWO



I lost my other half somewhere in Pantai Hillpark..
ciri-ciri si DIA:
1.
Tinggi....tersangat tinggi
2.
Berbadan besar tetapi bukan gemok ye..hanya perut boss sahaja..:-p
3.
Hitam manis dan berambut pendek
4.
Seorang engineer berpengalaman
5.
Specky
Gambarannya tak ubah seperti gambar yang pertama..
Pesanan sekiranya jumpa:
~ Abang, jangan lupa call abah jumaat ni..bende baik jangan di tangguhkan tau...penantian 5 tahun mungkin tamat dengan keputusan yang dicapai jumaat ini..
~Warning! -----> jangan lupa tuan empunya diri k..be considerate..huhuhu..layan jangan tak layan..
Saya sayang awak..

1 respon:

The Ed of Life said...

MUCUX!!!!! Berpengalaman??? Huhuhu...