Wednesday, February 18, 2009

Zaman Kanak-kanak PART TWO

Ramai orang kate muka aku tak berubah..dari kecik samapi la besa sama saja..tapi bagi aku..terlampau banyak perubahan jika nak di bandingkan semasa aku kecil..jerawat sudah ada, kerut2 mungkin juga sudah ada, bintik-bintik hitam pon sudah mula menyinggah di muka...even bentuk muka juga dilihat berbeza..cuba2 la lihat..mungkin anda pon akan perasan..




Biarla gambar yang menjelaskan betapa gumbiranya aku ketika itu..~


If I could turn back time, I wish I was a lil kid..




petik jagung orang pon tak kesah..orang takkan marah punye..alasannye "ala..budak-budak, masih kecik"





Over posing pon takkan ada orang mengata..kalau sekarang, time dah besar camni mula la perkataan-perkataan seperti gedik, minta puji, over n etc keluar dari mulut orang lain...




Rapat serapatnye dengan kazen lelaki..bergambar siap bleh pelok2...cuba bayangkan kalo sekarang...agak2nye siap kene panggil SLUT lagi kalo tak tahu lelaki itu sedara kita..





Landing macam mana gaya pon tak kesah...bergolek ke ape ke..paling common pon orang akan kata "amboi2..bergayanya dia"


bayangkan sekarang......aku tak tahu la ape orang lain akan cakap..mungkin tak manis sebagai perempuan nak buat gaya begini..atau sebagai PEREMPUAN DEWASA, beberapa tata-tertib perlu di jaga...aku benci dengan peraturan ini!







1 respon:

AmY said...

perbezaan ketara yang aku nampak dulu kurus..skrg dah tembam..hehe