Friday, June 27, 2008

MATA TAK NAK LELAP.....

Adessss.....mata ni mengade lak mlm ni..puas bergolek2 atas katil tp tak nak lelap gak..!!esok dah la kene bangun pagi! Arghhhhh...! time2 nie rase macam nak borak ngan tersayang..tapi dia da tido da.....aiyooo..:-(..What to do..whether I like it or not I have to face the fact that yang tersayang is a working man..so aku lak yang kene adjust time aku..cess...but the best thing is I can sleep while he is working without being disturb...ngeh3!..siot jek kekadang aku neh...:-p

Anyway, I just finished playing gameboy..(curi dr adik aku jap..dia tido.:-p)..punye la asyik aku main dari pukul 10pm tadi till now..Itu pun berhenti sebab angah pulak nak main...hebat2 pengaruh game zaman sekarang..elok je aku nak bace buku tapi game tu menggoda aku pulak..:-p..no wonder kids these days otak game jek..huhuuhu..:-)

Dalam sedar tak sedar esok aku nak pindah kat sunway dah...Mannnnn..I haven't pack anything yet..!sok malam mesti kaw2 packing..ade gak yang tak tido sok..:-p tp mummy nie soh letak barang je plak and then straight go home..Ishhhh..aku baru nak merasa syok jauh dari family...mummy ni macam psychic la plak..macam dapt baca jek otak aku neh..hahah...sesungguhnya naluri keibuan itu memang betul...:-p dalam hubungan aku tak berapa rapat dengan mummy pon dia mampu nak baca ape yang tersirat di mindaku ini..tabik spring la mommy!!:-D..

Nothing much happened today actually..Owh yes..my cat beranak lagi!!kali ini 3 ekor serentak beranak daaa..kuceng aku yang paling tua namanya "comot"..kali ini anak dia yang generasi yang 1st and 2nd sekali melahirkan termasuk la si tua ni gak...Ishh pening aku nak susun kotak....aku da bleh buka taska kuceng da neh...tinggal tak ada maid je..hahahhaha!..Total cats and kittens aku belum di kenal pasti lagi..as for now, aku da ada approximately 12 ekor..maybe lebey..ada yang da kawin tu berhijrah kat rumah bini dia...selalunya yang tersadai kat laman rumah aku ni kuceng2 betina laa..yang jantannye pergi mencari pasangan..yang betina nie plak bawak pasangan balik..ades...aku da pening da jumlah kuceng aku bape..:-s

Ishh aku nak kene pakse diri tido gak..tak leh jadik ni...Pengsan aku sok..So kesimpulannye, another boring day past by...aku still camni gak..tak tahu la nak watpe..sekarang minyak mahal, mummy jarang nak kuar..nak bagi aku guna kereta ape tah lagik..siap kate,"kang mane plak awak nak merambu kalau bagi kereta full tank..."Aishhh..itu la my mom...hahhaha..pape pon I love her..mmuahhhxxx!!..okies, sampai sini jer la aku nak celoteh pon..mata dah tak larat..aku rasa aku off jek pc nie, straight p katil..n...kroh..krohh..krohhh...
...NUNYTE...............


1 respon:

AmY said...

haha...gile tade life!!aku pun rase begitu...mau kije!!at least u got ur syg :P