Monday, June 30, 2008

YEYE!!

Hari nie hari last aku kat umah nie!!!!YES...!setelah sabar menunggu setahun lebeh berkepit ngan parents jek akhirnye dapat gak aku separate from them...:-).. tak kisah la kalo jarak rumah sewa aku dengan rumah parents aku hanya setengah 45minit perjalanan..itu tak kira kalo abah/mum pecut 140km/j ke atas..yang penting, im free to go anywhere i want..yela..umur da 21 kene kongkong lagik..??!!gile rase cam lembu ternak..aishhh....tp tu la...parents nak menjalankan tanggungjawab...maybe to them that is the wright way but for me, this is definitely "menzalimi batin ku..."hahahhaha!at last...im free...!!cheers to me..:-p

So arini kene start la pack things yang mane patut..hari tue da hantar suku..skang nak pack lagik half and at the end, final nanti bila da buka semester..nak dijadikan cerita, semalam aku beria2 la nak kemas barang2 sampai T-shirt pon aku nak gosok..tak penah2 dalam sejarah hidup aku T-shirt aku bergosok..aishh....maybe this is what we called as the more we grow older, the more "teliti" we become...aku da kehilangan vocabulary untuk perkataan itu..sesape dapat bantu mencarinye aku amat mengahargai hasil usaha anda..:-p

semalam adik aku wat perangai nak pergi memancing plak kat sg kampung Mahang..buang tebiat tol..p la kitorang neh dengan abah...dah la tengah hujan renyai...nak ikotkan kehendak anak lelaki tunggal KESAYANGAN tue sgt..aku pon dengan paksa rela ikot gak...aishhh...nak dijadikan cerita..rupenye si ketot nie tahu name tempat dia je..jalan xtahu pe langsung!puas la kitorang merayau2..naik bukit sket punye tinggi..last2 tempat memacing tak jumpa gak..sabo jek la..!!

as usual..takde yang memberangsangkan kat rumah parents nie..just some house chores to be settled and aku da start busan...nak p tengok wayang transport takde..2 la duduk jauh sangat..kawan aku nie plak teramat la malas nak mengambil aku di sini..hahahha!al-maklum la..aku nie fobia naik public transport by myself...ktm 2 tahan la lagik...RApid KL??uishhh!!xmo la kalo sorang...k la..thats all for now..aku nak g main game boy...toodles...:-)

0 respon: