Monday, January 26, 2009

Entry 2009..

Banyak bende aku fikir sampai aku terlupa yang tahun ini adalah tahun baru..

Jadi sebelum tahun ni menjadi basi, aku nak senaraikan wishlist aku untuk tahun ni..

Sepanjang hayat hinggalah Tahun 2008, banyak kenangan pahit yang aku alami..

Moga-moga tahun ini akan lebih bermakna..

so wishlist aku untuk 2009 adalah seperti berikut;

1~ kenaikan pointer untuk sem 2 nie..mesti mau naik oo...aku nak kije obersi nie..

2~ berharap untuk mula melunaskan hutang2 yang ada sikit demi sikit..masih mencari akal untuk wish aku yang ini..mungkin akan mula mencari kerja sambilan..Mara hanya untuk fees sahaja..Damn...

3~ melawan kemalasan sehebat mungkin..

4~ mengamalkan cara hidup sihat..ha yang ini ada kemusykilan..pengecualian jika aku menghadapi ke-tension-an yang melampau..MAKAN bnyak!

5~ Mula menyimpan duit..seminggu rm20 masuk bank..cukup x? so dalam sebulan aku mesti ada rm80 and setahun rm960!

cukup la kot takat 5 wishes...yang pasti aku akan PASTI kan semuanya terlunas...AMIN..

ku mula sedar yang kita semakin hari semakin tua..takdir adalah ketentuan dari usaha kita sendiri..~

selamat tahun baru!!

0 respon: