Thursday, January 29, 2009

Kawan-kawan terkumpul...

Tengah-tengah buat *clean up* laptop, buang yang mane patut, aku terjumpe la beberapa gambar yang boleh aku jadikan modal untuk aku merepek kat blog..Tapi tak merepek sangat la..just bagi background story sikit2 je..So, ini la antara yang kamceng baik punya dengan aku..mungkin masa2 akan datang akan bertambah lagi..insyaallah..bak kate orang berkawan biar seribu..berkasih biar...........*isi la sendiri*:D, aku berkasih biar banyak..bersuami biar 1..hahahhahha...!=))..So ni la kawan-kawan ku yang terkumpul...

Gambar ni diambil ketika kitorang dibagi *special treat*- ice-cream by our beloved English Lecturer..1 kelas oo dapat ice-cream cornetto..siap dapat 2 lagi tu..aku je la~main rembat yang lebih..ha, sebelah aku ni budak kazakhstan..Bakridinova Zhaniya nama dia..aku memang kamceng dengan dia time nie..Masa nie kitorang tengah amik foundation..Sekarang aku da further degree kat kolej lain..dia pon da pindah balik negara asal..ntah macam mana la keadaan dia sekarang..dah 3 bulan lost contact dengan dia..


Haaa... ni kawan-kawan aku yang kamceng time sekolah menengah..start dari form 4..mase tu aku budak baru...huishh..penyenyap habis...Dorang2 nie la yang tegur aku..so, lama2 da jadi ngam..still keep in touch...and will oweys stay connected..:-D


Yang ni plak kawan-kawan kat IPTA sengal..IPTA je tau yang sengal...dorang ni antara perkara terindah kot dalam IPTA nie..memang ngan, sekepala n kamceng..sampai ada yang iri hati nak memecah belahkan kitorang...hahha amy mesti tawnye kisah mimi..:p, tapi too bad, kitorang tersangat la ngam sampai almost everything termasukla some secrets ktorang share among us..Rasenye sampai bercucu bercicit kot aku tak nak lost contact dengan dorang..hopepfully la..mane la taw...manusia berubah..tapi aku yakin mereke tak..Semoga merek ni akan menjadi BFF aku forever...cheers! opps...Amin..



Haaaa....yang nie tak payah risau la buat mase sekarang dorang 1 KOLEJ dengan aku..1 COURSE lagi tu....memang kene kip in touch...junior2 aku nie..almaklum la, aku kan dengan rela hati pergi membazirkan 2 tahun aku dekat kolej sengal..sia-sia je..takdela totally sengaja...ade la sebab2nye..**biarla aku dan sapa2 yang berkenaan je taw** I still look young tho..hahhaha! so, dengan dorang la aku akan hidup selama lagi 3 tahun...harap2 friendship nie akan berkekalan laa...


p/s: berkasih biar banyak tu maksud aku kasih kepada:
1. Allah
2. Family
3. Mr Love
4. Diri sendiri (patutnye di tempat ke-3..malas mau ubah)
5. Friends
6. Sapa2 yang patut la...



2 respon:

AmY said...

jom lepaking...girls day out :P

Aeryn said...

bila?