Saturday, July 19, 2008

Kesiannya si DIA..:'(

Baru petang nie aku dapat phone call dari si DIA..Nenek kesayangan masuk hospital sebab muntah darah..:'( dan sekarang lebih mengejutkan nenek dia berada di wad ICU dan dalam keadaan strok...hurmm..kesiannye la si DIA..aku amat memahami keadaan sesorang yang begitu rapat dengan neneknya sejak kecil dan sekarang terpaksa melihat neneknya nazak dan tebaring dia atas katil..lesu, letih..meracau...aku tak dapat bayangkan kalau aku berada di tempat DIA..air mata tak henti mengalir..Ya Allah..panjangkan la hayat nenek ku agar dia dapat melihat aku bahagia bersama yang tersayang..Begitu juga aku doakan bagi pihak si DIA...semoga hikmah disebalik cubaan nie menjadikan dia seorang yang lebih tabah dan kuat menghadapi kehidupan yang penuh cabaran dan dugaan..

1 respon:

AmY said...

Hope everything will be fine.