Friday, July 4, 2008

Rumah Baru dan dilemma....??Ohh no....!

Ish penat nak mampos taip banyak2 skalinye hilang plak semua..!!!!tetiba plak tue..sebab and musibabnye pon aku tak tahu..!sengal tol!! tak pe la..,aku start balik..:-)

1st July yang lepas, aku moved in kat Ridzuan Condo..Located opposite sunway piramid but still far if we walk...memang tak larat...tapi yang aku bengang tue, kalo naik teksi juz nak p sunway piramid tue pon kene RM7!!!gile babas tak hengat!!takat U-turn depan tue sket da nak mark up smpai 7 hengget..!!...Nasin baik kolej sediakan bas nak p taylors Subang 2..kalo takde, puas la nak put aside 14 henget everyday p n balik..silap2 boleh pokai aku..:-S

2nd and 3rd, puas aku berjalan shopping barang2 rumah baru...banyak gak la abes..tapi tue sume nak pakai sampai la aku abes blaja nanti..tak akan beli2 yang baru dah..(mom yang ckp...).:-p..pape pon rumah baru yang fully furnished sampaikan every room pon ade aircond itu memang selesa yang amat..so kepada rakan2 nak melepak kat umah I takde masalah...Masalahnye kalo anda tue lelaki..haa...itu payah sket..:-p

Aku da ngantok..sambung sok pagi laa....Sambung psal dilemma aku..hurmm..memang pening bila fikir2 kan...so later la...daaaaa...

0 respon: